zaterdag 18 december 2010

Sydney zat

De afgelopen dagen in Sydney waren een beetje het zelfde. Het was heel gezellig allemaal, maar had een beetje het gevoel dat iedereen daar een beetje bleef hangen tot oud en nieuw, en daar had ik eigelijk geen zin in. Sydney word in deze tijd van het jaar extreem duur omdat oud en nieuw er aankomt en iedereen dit in Sydney wil vieren omdat je daar het Oprah house en harbour bridge vuurwerk hebt. De gemiddelde prijs voor een overnachting vanaf 19 december is €55, en dat vind ik een beetje overdreven.

Werken bij de Gaff is het Niet geworden. Ik Ben er 3 keer langs geweest en werd van manager naar manager gestuurd. Het zou dan zeker nog anderhalf week duren voordat ik daar echt aan het werk zou kunnen! En als de hostels al €55 per nacht gaan kosten heeft het weinig zin om in Sydney te blijven. Omdat Sydney er duur werd en iedereen z'n tijd daar uitzat tot Oud en nieuw heb ik besloten om naar Melbourne te gaan!

Nu rij ik met Nick, Jaap en Hanno naar Melbourne. Drie hele chille gasten waar ik erg mee kan lachen en het leek me ook leuk om met hun deze road trip te maken. Ze hadden relocation deal, dat houd in dat een camper bijvoorbeeld van Sydney naar Melbourne moet omdat ze er daar te kort hebben en dat willen wij graag voor ze doen! En het mooie is dat we ons busje voor het mooie symbolische badrag van $1 mee krijgen! Hetbisnecht een heel ziek ding, en helemaal splinter nieuw. Het is het Penthouse model en met z'n vieren kun je er heel hard in chillen! Er zit een dvd speler achter in en nog 1 boven on de dak tent. Snap niet dat je daar een dvd speler nodig hebt maar het is wel grappig.

We hebben de eerste dag van 11 uur sochtends tot 9 uur gereden en daarna op een rest area overnacht! Het busje heeft een uitklapbare keuken en hebben daar heerlijke pasta gemaakt en zijn daarna rustig om een kampvuurtje gaan zitten en hebben sterken verhalen verteld! Oohja en ook de vuur dans gedaag ipv de regendans en deze dans werkt niet! :P

Omdat we gister dikke kilometers hadden gemaakt konden we vandaag rustig aan doen. We zijn vandaag naar Cape Conran coastal park geweest de weg ernaar toe vond ik al heel speciaal alleen maar groen en heel veel rust. Daarna hebben we even gezwommen op west cape beach en hebben daar een middag BBQ gehouden en nu rijden we weer veder naar Melbourne

Oohja en ik heb een skateboord gekocht! Heb er in Sydney al heel handig gebruik van gemaakt want het is niet zo'n plat land als Nederland dus een skateboord daar is echt geweldig! Ik ga heel relax alle heuveltjes af

Geen opmerkingen:

Een reactie posten