zaterdag 4 december 2010

Vertrekken

Ik kan het eigelijk niet geloven maar ik zit nu gewoon in m'n hotelkamer midden in Hong Kong! Het Afscheid was toch wel moeilijk! Kreeg ineens het besef momentje dat ik iedereen een half jaar moet gaan missen en kon het maar moeilijk droog houden om eerlijk te zijn!

Eenmaal door de Gates kwam ik Al snel wAt mensen van mijn groep tegen waarmee ik m'n reis zou gaan beginnen! Door het vreselijke Nederlandse weer hadden we een vertraging maar dat werd goed gemaakt door een€15,- te goed bon om lekker wat te eten! Dat hoef je geen 2 keer tegen mij te zeggen dus gingen we met z'n alle veels te veel eten bij de mac. Want €15 pp eten bij de Mac is veel hoor! Het vliegen zelf leek mij helemaal geen probleem had vrij weinig geslapen de nacht voor vertrek want dacht doe ik in het vliegtuig wel!? Nou kan ik je vertellen dat het knap lastig is om in de economic class een goede slaap positie te vinden. Gelukkig zat ik wel naast het raam en door mezelf helemaal op te vouwen heb ik toch nog eventjes mijn ogen dicht kunnen doen! De 10 uur durende reis was toch wel vermoeiender dan in dacht. Ik had 168 films kunnen kijken maar Het lukte me gewoon niet een film af te kijken. Ik zat naast een stinkende Chinees hij deed heel aardig maar communiceren ging helaas niet!

Heb net even in Hong Kong rond gelopen het is hier zo anders dan in Nederland! Ik ben gewoon groter dan iedereen die daar rond loopt en word ook vaak raar Aan gekeken! Heb net heerlijk in een parkje naar een optreden van marshel arts zitten kijken en heerlijk gerelaxt! Vanavond om half 12 Zit ik weer 8 uur in het vliegtuig opweg naar Sydney, dan kan het echte avontuur gaan beginnen! Austrlia be prepared, here I come! Jullie horen snel van me...









1 opmerking:

  1. Wat leuk om weer wat van je te horen!! :D
    En wat fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Mis je ons al een beetje? Wij jou wel hoor! We denken elke dag aan je.
    Heeel veel plezier en tot het volgende blog!
    het is nog lastig om een geschikte tijd uit te zoeken wanneer we kunnen facetimee, ik ben het nu aan het proberen maar je neemt niet op!
    Nou broertje doe geen dingen die ik ook niet zou doen :-dp
    DIkke kus Jezus!

    BeantwoordenVerwijderen